2011. július 27., szerda

Vállalati SaaS központok létrehozásának és fejlesztésének támogatása

Kódszám:GOP-2011-3.4.1

Pályázat célja: Olyan alkalmazás szolgáltató központok létrehozásának támogatása, amelyek professzionális informatikai alkalmazásokat (Software as a Service, SaaS), mint szolgáltatást nyújtanak a kis-és középvállalkozások számára. Ezzel elérhetővé válik a KKV szektor számára, hogy működésüket, külső és belső folyamataikat olyan informatikai alkalmazásokkal támogassák, amelyek növelik hatékonyságukat, termelő képességüket.

Pályázók köre:
a) Jelen pályázati kiírásra pályázhatnak a GOP Részletes Pályázati Útmutató B.1.1 fejezete alapján
aa) kettős könyvvitelt vezető jogi személyiségű gazdasági társaságok,
ab) kettős könyvvitelt vezető jogi személyiség nélküli gazdasági társaságok,
b) A pályázati kiírásra olyan Magyarországon székhellyel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság, szövetkezet, vagy az Európai Gazdasági Térség területén székhellyel és Magyarországon fiókteleppel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaság fióktelepe pályázhat, amelynek éves átlagos statisztikai állományi létszáma a pályázat benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben minimum egy fő volt.
Amennyiben a pályázó nem rendelkezik lezárt (beszámolóval alátámasztott), teljes (365 napot jelentő) üzleti évvel, abban az esetben nyújthat be pályázatot, ha a projekt benyújtását megelőző hónapban állományi létszáma legalább egy fő volt.

A támogatás összege: Jelen pályázat keretében az igényelhető vissza nem térítendő támogatás összege:
-    minimum: 30.000.000 Ft,
-    maximum: 250.000.000 Ft,

Továbbá a támogatás összege nem haladhatja meg a pályázatban az A.5.1. pontja szerint (A pályázónak vállalnia kell a projekt befejezési évét közvetlenül követő 5. üzleti év végére a KKV-ban kiszolgált átlagos felhasználók számával és a KKV által igénybevett átlagos alkalmazások (modulok) számával súlyozott, szolgáltatást igénybe vevő vállalkozások számát.) vállalt indikátor érték 850.000,-Ft összeggel való szorzatának az összegét.

A támogatás intenzitása: Az ebben a pályázati felhívásban elnyerhető támogatás mértéke az összes elszámolható költség maximum 40 %-a.
További információk:
Themis Iroda Kft.
Tel.: 30/205-5653

1 megjegyzés:

  1. MINDENNEK OLVASSA EL EZT A TÉTELET, HOGYAN KÖNYVE HITÉNEK JOGI ÉS BIZONYOS HITELTÁRSASÁGT. A nevem Kjerstin Lis, kölcsön kerestem adósságaim rendezése érdekében, mindenki, akivel csaltam és csaltam, amíg végül megismerkedtem Benjamin úrral. Breil Lee 450 000,00 R kölcsönt tudott kölcsön adni nekem. Segített más kollégáimnak is. Ma az egész széles világ legboldogabb embereként beszélek, és elmondtam magamnak, hogy minden olyan hitelező, aki megmenti a családomat a rossz helyzetünktől, elmondom a nevét az egész széles világnak, és örülök, hogy azt mondhatom, hogy a családom hamarosan visszatért, mert kölcsönre volt szükségem az egész életem elindításához, mivel egyedülálló anyám vagyok 3 gyerekkel, és az egész világ úgy tűnt, hogy rám lóg, amíg azt nem értettem, hogy az Isten hitelt küldött kölcsönadóként, amely megváltoztatta az életem és a családomé, az istenfélő hitelező, Benjamin úr, ő volt a Megváltó Isten, akit küldtek a családom megmentésére, és először azt hittem, hogy ez nem lehetséges, amíg meg nem kapom a kölcsönt, meghívtam őt a családomhoz. - Összesen olyan párt, amelyet nem hagyott le, és mindenkinek, akinek valódi hitelköltsége van, azt tanácsolom, hogy lépjen kapcsolatba Benjamin Breil Lee úrral e-mailben (lfdsloans@outlook.com), mert ő a legmegértőbb és legszívűbbi hitelező. valaha is gondoskodó szívvel találkoztam. Nem tudja, hogy ezt csinálom azzal, hogy jóindulatát felém terjesztem, de úgy érzem, hogy ezt meg kell osztanom veletek mindenkivel, hogy megszabaduljon a csalóktól, kérlek, vigyázzon a megszemélyesítőktől, és lépjen kapcsolatba a megfelelő kölcsöncéggel. Írjon nekünk: lfdsloans@outlook. com vagy a WhatsApp + 1-989-394-3740. .

    VálaszTörlés